Kaş Dökülmesi

Erkeklerde neredeyse hiç görülmeyen kadınlar arasında ise oldukça yaygın olan bir durumdur neredeyse iki kadından birinde az veya çok karşımıza çıkmaktadır. Kaşın bir kısmının dökülüp geri çıkmamasıdır. Genellikle dış yarıda bu tür dökülmeler dahasık görülür ama tüm alanda da dökülme olabilir.

Kaş Küsmesi Nedir
Tabi burada alınganlıkla ortaya çıkan kelime kullanılmış olsa da tabi ki temel sorun alınganlık değil kıl kökünün zarar görmesi sonucu bir daha çıkmamasıdır. Tamamen kayıplar bu sınıfa girmez ona madarozis denir. Küsme daha çok kısmi kayıp yada seyrelme şeklinde karşımıza çıkar. Yani kısmi kayıplara küsme denir.

Kaş Neden Küser
Genellikle nedeni bulunamaz. Sık görülen sebeplerden biri yanlış alımdır, yani alım yapılırken yanlışlıkla alınmaması gerekenler de alınır ve kökünden çekildiği için canlı kısım zarar görebilir. Bir tek bununla izah etmek mümkün değildir çünkü alınmayan bölgelerde de olabilmektedir. Bir diğer şüphelenilen durum dövme yani kalıcı kontürdür. Kalıcı kontürde kullanılan boya (pigment) ve iğnenin köke yaptığı darbe köke zarar verebilir. Burada kişiyi ikna etmek için “kök boya, doğal boya” gibi yakıştırmalar olsa da gerçek değildir hepsi aynı derecede zarar verebilir. Bunun dışında çekiştirme tiki, stres gibi faktörler de sayılabilir. Tabi ki bunların hepsi tahmindir ve net sebep ortaya konamaz. Kansızlık, guatr, katı diyet uygulamaları suçlansa da bunlar çok etkili değildir.

Kaş Küsmesi Nasıl Geçer
Bir çok dökülmede olduğu gibi çeşitli ürünler denenebilir ama bu konuda cevap alınabilecek en etkili ilaç saçkıran tedavisinde kullanılan Sadbe Solüsyondur. Düzenli kullanıcıların önemli bir kısmında beklentisi gerçekleşmektedir. Sadbe ile çıkan kaşlar ilaç seyrek te olsa kullanıldığı sürece kalıcı olur.

Kaş Küsmesi Sarımsak
Neredeyse tüm dökülmelerde ilk akla gelen doğal üründür. Bölge cildini tahriş ederek kanlanmayı artırır, kanlanma artınca köke gelen kan miktarı artar ve kıl kalitesinde artış olur. Çok beklentiye girmeden bir kaç ay denenebilir. Olumlu cevap alındıysa kullanım devam edebilir ama 1-2 aylık sürede hiçbir değişim görülmediyse ısrar etmenin anlamı olmaz.

Kaş Küsmesi Tedavisi
Bir çok kaşı çıkardığıni iddia eden ürün olsa da bunlar içinde bilimsel desteği olan tek ürün Sadce Roll On Solusyondur. Saçkıran tedavisi, için üretilen Sadbe kaş dökülmesi, ve cansızlaşıp seyrelmesinde de oldukça etkilidir. Sebep ne olursa olsun tedaviye rağmen dökülme alanındaki kıllar 8 ay boyunca çıkmadıysa bir daha kendiliğinde ve ilaçla çıkmayacağı düşünülür ve  ekim planlanır. Tamamen dökülmüş veya seyrelmiş alana istenilen sıklıkta ekim yapmak mümkündür. Hatta şekil değişikliği de yapılabilir. Yani bir kaç mm yukarı kaldırılabilir yada kalınlaştırılabilir. Tabi uygulamada çok değişiklikler olduğu için iyi araştırma yapılmalıdır. araştırırken mutlaka sorgulanması ve net cevaplar alınması gereken sorular şunlardır; ekimi bizzat doktormu ekecek yoksa yardımcı personellerden oluşan ekip mi ekecek, köklere kaç derece açı  verilecek, kökler tekli mi ekilecek yoksa rasgelemi ekilecek. Bunların yanı sıra sorulması gereken baka sorular da vardır ancak bunlar en önemlileridir. Sormanı gereken diğer soruları ilgili sayfalardan okuyabilirsiniz.

Ekilen Kaşlar Küser mi
Hayır enseden alınacak kökler alıngan olmayanlar arasından seçildiği için küsmez 🙂 ensedeki saçlar dökülmediği sürece onlar da kalıcıdır. Çözüm kalıcı bir çözümdür, diğer kaşlar dökülse bile ekilen kaşlar dökülmeden ömür boyu kalır, bu özelliği sebebiyle kalıcı makyajdan çok üstün bir tedavidir. Küsmede az sayıda kök ekimiyle olumlu sonuç alınabilmektedir.

Aşağıda göreceğiniz fotoğraftaki vakaya 150 sağa 150 sola ekim yapılmıştır.

kaş ekimi öncesi

Kaş ekimi öncesi görünüm

 

kaş ekiminden hemen sonrası

Ekiminden hemen sonrası

 

kaş ekiminden 6 ay sonraki başarılı görünüm

Kaş ekiminden 6 ay sonra



Kaş Küsmesi Tedavisi için 9 yorum yapılmış


gullu

Merhaba hocam benim kaslarim 8 yildir dokuluyo aralarda cikti geri dokuldu tamamen yok kisacasi kaslarim son 1 yildirda dermatolojide tedavi gordum fakat basda tedaviye yanit verdi sonra tekrar tamamen dokuldu artik kas ektirmek istiyorum pisikolojim iyice bozuldu iki kasinda tamamen ekimi ne tutar hocam
Op.Dr.Atilla KAYA
1500 TL

emrah

selam hocam. ben kaslarima badem yagi surdum dahada dokuldu. sizce tekrar gelirmi? bazilari kokleri yanmistir bidaha gelmez diyorlar
Op.Dr.Atilla KAYA
badem yağının dökmesi beklenemz,başka sebeple dökülmüştü çıkabilir.

Gülben

Atilla bey merhaba Mersinde yaşıyorum. Kaş ekimi için …. Beyi tavsiye edermisiniz. ? İyi günler dilerim
Op.Dr.Atilla KAYA
kişisel sitemde cevap yazmıştım
çukurova bölgesinde kaş ekimi yapabilecek kadar dar açıyla ekim yaptırabileceğiniz tek doktor Serkan Sabancıoğlu dur onu araştırın Balcalıda

zübeyde

kaş ektirmek istiyorum fiyat alabilirmiyim
Op.Dr.Seher Şirin
1 kök 6 TL ancak en son soracağınız soru ücret olmalı öncelikle kaliteyi araştırmalısınız

leyla

Merhabalar;sizden öğrenmek istediğim şudur.Ben Antalya/manavgat ta oturuyorum.çok araştırdım burda bulamadım kaş ekimi yapan dr.ve klinik.tavsiyeniz varmı ?teşekkürler…
Op Dr Atilla Kaya
yok

nermin

hocam benim kaslarimin yarisi kusme nedeniyle yillardir cikmiyor ancak iki kasimin arasi garip ama surekli almama ragmen cikmaya devam ediyor, bu orta bolgedeki kas killarini da dokulen yerlere ekilir mi, kalici olur mu, daha once uyguladiniz mi
Op Dr Mehmet Kartal
orta bölgedeki kılları alamayız.ancak saçlı deriden alınıp ekim yapılabilir.

Ahmet

Hocam merhabalar ben ekim yaptiracagim ama utaniyorum yav:) az bi kara kasli oluyum biraz yakisiklaniyim istiyom erkekligime yediremiyom 🙂 boyle ofisiniz bosken kimselerin olmadigi bir zamanda gelip yaptirsam olur mu:) sadece biraz ektirecegim simdiden tesekkurler 🙂
Op Dr Atilla Kaya
olur 🙂

Kadir

Hocam benim kaşım küstü ve bir daha da çıkmıyor bu sadbe etkili mi kullanan bilirmiyim teşekkür eder bilgilerinize arz ederim.
Op.Dr.Atilla Kaya
deneyebilirsiniz.çıkmazsa ekim yaptırabilirsiniz

Anonim

Ben 14 yaşındayım ve hiç kaşımı almadım ama Kaşım çok az sarımsak yönteminı kullanırsan etkili olur mu
Op.Dr.Atilla Kaya
sarımsak kullanımı cildini tahriş edip lekeye neden olabilir

kodok